Open repetities!

Heb je ooit een instrument bespeeld en wil je het weer oppakken? Twijfel niet! Kom naar de open repetities van harmonie St. Caecilia en ervaar hoe trots het je maakt om samen muziek te maken.

Harmonie St. Caecilia houdt op dinsdagavond 19 en 26 juni een open repetitie voor kinderen, jongeren en volwassenen die een instrument bespelen en samen muziek willen maken. Deze repetities vinden plaats in café De Gouden Leeuw van 20.00-21.15 uur. Op dinsdagavond 3 juli worden de open repetities afgesloten met een terrasconcert voor café de Gouden Leeuw (20.00-21.30 uur). Meld je aan via: harmonienispen@gmail.com. Als je geen instrument meer in je bezit hebt, kun je tijdelijk een instrument van de harmonie in bruikleen krijgen.

Ooit een instrument gespeeld, maar te lang geleden om het opnieuw op te pakken? Informeer via jeugdharmonienispen@gmail.com naar de mogelijkheid om opnieuw muzieklessen te volgen.

De harmonie vindt het belangrijk om kinderen, jongeren en volwassen te helpen bij het leren bespelen van een instrument. Lees meer over onze opleidingen op www.harmonienispen.nl.

We zien je graag verschijnen op dinsdagavond 19 juni! Samen muziek maken, maakt je trots!